اولین باری نیست که اپل از فناوری نمایشگر LTPO 120 هرتز در آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس برتر استفاده می کند.

این اولین باری نیست که اپل از فناوری نمایشگر LTPO 120 هرتز در آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس برتر استفاده می کند. گزارش جدید اکنون در مورد چگونگی پیش بینی عرضه کنندگان نمایشگر کره ای اپل در سال 2021 صحبت می کند ، که احتمالاً به دلیل مشارکت با غول آیفون منجر به درآمد بالاتر می شود.

سامسونگ و ال جی گفتند که برای صفحه آیفون 13 فناوری پیشرفته نمایشگر را به اپل ارائه می دهند ، اما جای تعجب است که هیچ اشاره ای به BOE وجود ندارد
با انتظار می رود چهار مدل در سال 2021 وارد بازار شود ، ETNews خلاصه فناوری نمایشگر را برای هر نسخه آیفون 13 انتظار داریم. متأسفانه ، اگر می خواهید ببینید که صفحه نمایش سریع تر در iPhone چیست ، در آینده باید کمی هزینه اضافی کنید.

AirPods Max ظاهراً با مشکل چگالشی روبرو می شود که وقتی برای مدت طولانی استفاده می شود ، درون گوش باز می شود

آیفون 13 مینی – 5.4 اینچ 60 هرتز LTPS OLED
آیفون 13 – 6.1 اینچ 60Hz LTPS OLED
آیفون 13 پرو – 6.1 اینچ LTPO OLED با فرکانس 120 هرتز
آیفون 13 پرو حداکثر – 6.7 اینچ 120Hz LTPO OLED
در این گزارش ذکر شده است که اپل می تواند افزایش قیمت عرضه را ببیند ، اما اگر این شرکت این هزینه ها را جذب کند یا آنها را به صورت افزایش قیمت به مشتریان انتقال دهد ، تأیید نمی شود. مزیت فناوری LTPO در تلفن های هوشمند این است که بسته به نوع محتوای نشان داده شده بین 1 هرتز و 120 هرتز تغییر پویایی می کند. این به حفظ دوام باتری کمک می کند ، که هدف اصلی اپل خواهد بود زیرا انتظار می رود همه مدل های آیفون 13 دارای مودم های 5G به روز شده باشند.

همانطور که همه می دانند ، این مودم ها باتری شدید هستند و احتمالاً یکی از دلایلی است که اپل استفاده از پانل 120 هرتز را در سری آیفون 12 انتخاب نکرد ، حتی اگر هر مدل از سخت افزار پشتیبانی شده برخوردار باشد. در این گزارش ذکر شده است که سامسونگ و ال جی مسئولیت تأمین این صفحات OLED را بر عهده خواهند داشت ، اما در آن هیچ جا به BOE اشاره نشده است. پیش از این گزارش شده بود که سازنده نمایشگر چینی حمل پنل های OLED را برای خانواده آیفون 12 و در عین حال خط تولید اختصاصی آیفون 13 را در H1 ، 2021 آغاز کرده است.

یکی از صاحب نظران صنعت نیز در این گزارش ذکر شده ادعا می کند که از آنجا که فروش آیفون زیاد است ، انتظارات زیادی از مدل های سال آینده وجود دارد که نباید هیچ تأخیری در تولید داشته باشند. این نشان می دهد که ما ممکن است آیفون 13 مینی ، آیفون 13 ، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس را در سپتامبر سال آینده به جای اکتبر ببینیم. اگر در برنامه اپل تغییری ایجاد شود ، ما شما را متناسب با آن به روز می کنیم.

آیا خانواده آیفون 13 سال آینده را تاکنون دوست دارید یا فکر می کنید مدل های ارزان قیمت نیز باید از LTPO 120Hz استفاده کنند؟ در نظرات به ما بگویید.

منبع خبر: ETNews

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *